fredag 23 april 2010

*nöjt fniss*

Jag håller på att skriva min första betalda artikel. Det ni! Så roligt och spännande. Vi får se hur det hela slutar. Artikeln måste bli så bra att det blir jag som får jobbet som "Haninge-reporter", och inte nån annan. Spännande tider.

Får jag jobbet blir det E-X-A-K-T det jag vill ha. Någon/några dagars jobb när och var jag vill = min hjärna får vara lite kreativ på mina villkor. Plus att jag får en liten peng för det, och det är aldrig fel.

Håll tummarna, snälla.

10 kommentarer:

Heidi sa...

Låter som ett perfekt jobb! =)
Lycka till!

Kram, Heidi

Unknown sa...

Oj, vad roligt. Jag håller tummar och tår.

C-J sa...

Lycka till :)

PERNILLA sa...

kul, kul, kul!! klart du får det!!

AL sa...

tummar & tår

Lisen sa...

Då håller även jag tummarna! Kram på dig!

Monica sa...

Lycka till!

Katrina sa...

HEJA DIG!!

Anja Olergård sa...

Det behövs inget lycka till längre för DU FICK DET!!!!!!!!!! Grattis!

matilda sa...

Vad KUL!!! Hade ingen aning! Men det låter EXAKT som ett jobb för dig. Lycka till kusinen- Du kommer göra succé!