lördag 2 mars 2013

Sovmorgon!

Efter nattens hämtning av London-resenärer blev vi lite trötta... Vid 11-tiden tyckte de andra barnen att det var nog. Ett efter ett kom de in i vårt rum och jag såg framför mig hur vi kunde ligga och myyyysa hela familjen i sängen. Men som vanligt blev det ett veritabelt virrvarr av armar, ben, skrik, fnitter och skratt. Jag förflyttade mig ganska raskt därifrån. Det är bekvämare att se på dem lite på avstånd.

Frukost blev det inte förrän 12.30! Men då pappas amerikanska pannkakor.

Om ni nu förfasas över denna familjs lördagsrutiner vill jag bara rikta er uppmärksamhet till denna artikel. Älskar nr 1: Du får mer energi. Really?!?!

Nu ska jag sova igen. Imorgon väntar namnvälsignelse av barnens nya kusin S i Örebro. Härligt.

1 kommentar:

Min väg tillbaka sa...

Låter gott med pannkaksfrukost :)