fredag 26 september 2008

Jipiiiiie!

Idag ska jag åka utan man och barn, men med mor, far, syster och dennas man, till Göteborg! Där ska jag sova hos min kära vän S som jag inte träffat på år och da'r. Och imorgon ska jag få gå på Bokmässan! Hurra!
Är man inte en bokläsare är det tråkvarning på lördagens aktivitet, men konsumerar man böcker som jag är det en LYCKA! Jag har velat åka i flera år, men det har aldrig liksom passat. För fyra dagar sen kom vi på att det faktiskt passade och nu ska jag åka. :) Ska bli såååå kul. Dessutom hinner jag träffa kusiner och deras barn (har inte träffat de senaste två, som snart är ett år var...) och andra vänner och bekanta. YES! säger jag bara.
Götet, here I come!

PS. Kolla in "Mors" kommentar i inlägget nedan. Hon är rätt rolig. Jag hade glömt bort det. Hi, hi, hi. Trodde aldrig att "etnisk utrensning" skulle kunna förekomma i ett humoristiskt sammanhang.

1 kommentar:

HumanistMorsan sa...

Åååh va glada vi i Götet är att du kom! Du är så hjärtligt välkommen tillbaka!