tisdag 12 oktober 2010

Oj då, problem...

Jag började trycka runt i malldesignen bara för att se vad det var man kunde välja på. Och nu kan jag inte hitta tillbaka till min "vanliga" mall. Finns den inte längre? Och om jag har höstlöv (som visserligen är underbart vackra) nu måste jag ju hålla på att byta. Det var ju det jag inte ville!!!

Är det nån därute i cyberspace som kan "visa" mig hur man hittar tillbaka till min vanliga mall? Den enkla jag hittade var jätteful. Det låter ju helt korkat att jag inte hittar det, jag menar under vilken annan flik än malldesign skulle den finnas??

Men under tiden kan ni njuta av mina höstlöv.

Jag ÄLSKAR hur världen ser ut just nu. Denna tid på året blev min alldeles speciella när min mamma sa att "träden klär sig i guld för att du fyller år". Innan dess hade jag klagat åtskilliga gånger på att jag var den enda i familjen som fyllde år efter juli - alltså SIST av alla, HELA tiden. Men efter den förklaringen var det inga problem. Och den funkar fortfarande. Hösten är min!

Men är det nån som vet om min vanliga malldesign är borta för alltid??

Isåfall: Typiskt!

6 kommentarer:

AL sa...

Jag vet bara att den inte är borta iallafall.

Karolina sa...

Grattis på födelsedagen!

AG sa...

ingen aning, men undrar om inte den mallen är så gammal att den inte finns kvar längre? Men den nya mallen är ju jättefin! Du kan ju välja en mer året-runt-bild om du inte vill ändra jämt:)
grattis igen!

Anonym sa...

jag brukar kunna läsa data problem... det är faktiskt sannt!
annars var ju höst löven fina!

Anonym sa...

lööööösa*

Louise sa...

jag haft preciiiiis samma problem, ett lite oseriöst runtklickande (nu för många månader sen visserligen men it all comes back to me now...) fick oanade konsekvenser för det gamla var VÄCK!!

Men det är väldigt vackert med löven! Me like!