tisdag 5 juni 2007

Ja, ja...

För att kompensera de två tidigare kvällarna brydde han sig inte ens om att somna ikväll. Istället skrek låg han och grät lääääänge (säger jag hur länge låter det hemskt) och sen övergick det till fullständig hysteri och då fick han komma upp. Detta hände två gånger dessutom...

Men nu har jag lagt honom igen och han har varit tyst exakt 9 minuter, m.a.o. sover han sött! Och klockan är 22.45... Och nu ska jag gå och borsta tänderna ifred!

Go´natt!

PS. Men passa er vad söt han är, den lille älsklige kvällsterroristen! :)

3 kommentarer:

PERNILLA sa...

De där sovbilderna är ju för underbara. Har du testat att "ramsa" honom enligt Anna Wahlgrenmetoden?

Monica sa...

Lycka till med sovandet! Det låter som om det i alla fall är på rätt väg...

Mor sa...

Jag vill bara bidra med en egen erfarenhet jag har av barn som inte kan sova. Jag minns när baby nummer sju hade somnat tidigt en kväll, och jag också, av pur utmattning förmodligen. När hon sedan vaknar innan 23.00, drömmer jag hur jag letar efter avstängningsknappen på fjärrkontrollen för babysar(?)och eftersom jag inte hittar den måste jag vakna. Hur trött var jag då? Det har jag förträngt, babysen är numer världens snyggaste 16 åring.

Mor