måndag 30 juli 2007

I väntans tider

Nej, jag är sannerligen inte gravid! Däremot VÄÄÄÄÄNTAR vi på besked om ett jobb som Daniel sökt. Tycker ni som vi, att de borde ha kunnat bestämma sig om Daniel är rätt man för jobbet efter FEM intervjuer med olika medarbetare. Vi vet inte vad vi ska tro längre. Det började med en intervju med rekryteringsfirman och två till med företaget, som blev tre intervjuer, som blev till fyra, som blev fem! Och idag kom chefen som bestämmer tillbaka från semester, men än så länge inget besked.

Än så länge väljer vi att tolka antalet intervjuer positivt. Dock undrar jag hur länge man kan vänta innan man spricker. Det känns som om jag varit på bristningsgränsen sen i maj... Så tydligen kan man expandera betydligt mer än man tror! Men denna vecka måste nånting hända. Pappaledighetsdagarna är slut nästa vecka...

2 kommentarer:

PERNILLA sa...

Under tiden du väntar kan du roa dig med en lite utmaning som finns på min blogg;). Jag håller tummarna under tiden.

Rebecca sa...

Hoppas att väntans tider snart är slut för er och att ni får glada besked. Tack för alla tips i söndags. Vi åkte tyvärr in i igen på måndagen och så även på tisdagen då vi blev inlagda för utredning. Nu är vi hemma igen med en testdos och Iolosen har kommit. Vad gjorde ni av eran apparat sen? Vill de(vilka de nu är) ha tillbaka den? Apotetket visste ingenting. Iaf så håller vi tummarna att allt ska funka nu. Hoppas solen återkommer snart!!! Ha en härlig helg. Kramis