onsdag 23 april 2008

Nu är det på riktigt!

(Lite passande att detta är inlägg nr 60, känns jämnt och fint. För nu ska jag berätta en nyhet.)

VI SKA FLYTTA!

Och det betyder att vi ska sälja vårt lilla gulliga, älskliga hus...
Så nu är det bara att komma på visning 4 eller 7 maj och buda för allt vad tygen håller! En massa pengar vill vi ha!

Vart vi ska flytta? Till ett större radhus med fem, jag upprepar: FEM sovrum! Vi kommer att ha ett rum till övers! Det har aldrig hänt. OCH två toaletter. Det är sånt som kan göra en flerbarnsfamilj lycklig.

Känns jättespännande, nu när jag accepterat att vi ska sälja vårt lilla hus. Ja, jag älskar det. Men Daniel lovar att man kan göra nästa hus lika fint. Så det ska nog gå bra.

Men som sagt kom och bjud och trissa upp budgivningen riktigt mycket. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Länken går inte till ert hus, bara till Hemnet. Men med hjälp av hitta.se kan även jag lura ut vilket som är ert och gå på husvisning! Roligt. Jag hade faktiskt redan sett det -- jag minns vitsippebacken, men borde ha reagerat på statyn i ert sovrumsfönster :) Kram Anja