torsdag 7 augusti 2008

Lycka idag

Överflyttningen av alla saker är gjord (minus förråd och garage, det blir på lördag). Idag har jag grävt fram köket, B:s och M:s rum. Det är så roligt att se att det faktiskt kommer bli ett hem - om ett tag.
Men den övergripande lyckokänslan idag är MIN NYA KYL OCH FRYS! För första gången på mina tio år borta från barndomshemmet är jag - eh, förlåt vi - lyckliga ägare till en kyl och frys i hel storlek. Tjoho! Lycka är att öppna frysen och ha MASSA lådor att få lägga mat och annat i. Lycka är att öppna kylen och ha MASSA plats.
Ville bara säga det.

Om nån undrar över bröllopet var det underbart, trots hällregn. Bilder och så får komma i en annan tid när jag vet var sakerna i mitt hus finns. Just nu är det lite småkaos så att säga.

1 kommentar:

Villeosagamamman sa...

Det låter fullständigt underbart med ny HEL kyl å frys. Grattis! :)

Lycka till med installationen. Det tar ju ett tag, men bara man tar fram leksaker till ongarna å det nödvändiga i kläd- och köksväg så kan man rota efter resten.

kram!