måndag 6 april 2009

It's official: Jag ÄR gravid!

Som kompensation för min bloggbrist så finns det idag TVÅ inlägg! Det ni! Det är en stor dag idag. :)

Om det skulle råda nån ovisshet i ämnet kan jag meddela att jag nu verkligen är gravid. Två kvällar i rad har jag uttalat de för Daniel sååååå efterlängtade orden:

-Åh, vad det är varmt här hemma! Vi borde nog skruva ner värmen. Kan vi öppna ett fönster??

Glädjestrålande slår han då ut med händerna och utbrister:

-ÄNTLIGEN!!!

Så nu vet ni! Här kommer på allmän begäran en bild på min mage. Tilläggas bör att denna bild togs för 6 veckor (!) sen i Egypten, i vecka 26... Då är det fortfarande OK att vara gravid. Nu är jag i vecka 32 och ja...det är inte lika roligt längre. ;) Men den som väntar på nåt gott... Det är så segt bara, att det är 8, och i mitt fall nästan 10, veckor kvar!

4 kommentarer:

Emelie sa...

Ååååå vad du är fin Helena!!!!!!

AL sa...

Jag hejar på dig! 10 långsamma veckor är också 10 veckor med ursäkt att ta det luuuuugnt i vårsolen.

David sa...

Wow, kul! 10 veckor går fort, eller hur??

matilda sa...

Har ni varit i Egypten? Fullständigt missat det...
Underbar bild, vackra du...