måndag 8 november 2010

Bara skryt

I lördags hände det! Det har tagit mig drygt 16 månader (+ 9 gravidmånader också!!) att komma hit. Vissa månader har gått betydligt bättre än andra att träna för det, men skam den som ger sig!

JAG LYCKADES JOGGA MIN RUNDA - HELA VÄGEN UTAN ATT STANNA!!!!!

Mina fogar höll - YES. För ett och ett halvt år sen sa jag till mig själv att jag skulle vara mer än tacksam om jag ens skulle kunna gå till bilen igen utan foglossning. Jag är mer än tacksam - tro mig!
Ryggen höll - YES! Den har fått sig lite stryk av att bära en 16-månaderskille som är lite tyngre än jag är van vid.
Skorna höll - YES! De börjar bli lite väl utslitna. Nya står högst upp på önskelistan!)
JAG höll - YES!

Och jag klarade det!

Gratulationer och fortsatta välgångsönskningar mottages tacksamt i kommentarsfältet!

7 kommentarer:

Susanne sa...

Bra jobbat Helena!

Karolina sa...

Duktigt! Lycka till vidare ;)

kristin sa...

åh vad bra! du ger mig hopp:) min kropp har pajat igen så jag har tänkt ge upp men jag ska ta mig i kragen. för hundrade gången. sen. när jag är frisk. igen.

Villeosagamamman sa...

Du är sååå duktig! KRAM och JIPPI!

AL sa...

wohooooo! Seger!

Lisen sa...

Härligt fru Ö!!!

Monica sa...

Oh, jag vet hur det känns, så jag dansar en Happy Dance för dig här! (Hoppas du mår bättre nu, förresten.)