söndag 9 september 2007

Jag är fast i bloggarna

Det är så roligt att läsa andras bloggar! Ofta blir det att jag går in på andra bloggar och klickar vidare och klickar vidare, och vips (!) har det gått en timme. Och eftersom jag min vana trogen alltid börjar försent på kvällen med detta (men när ska jag annars göra det??) så blir det alltid försent att skriva ett inlägg.

Men jag kan inte låta bli. Jag menar, vem kan låta bli att glädjas åt någons grav-test som ÄNTLIGEN blivit positivt (har ingen aning om vem hon är, men hon var tre bloggar bort), eller titta på någons mycket sneda Paris-kort, eller om någon totalt okänd persons "trevliga heminredning" (fast jag måste säga att den mest var rörig), eller någons super-pyssliga-snygga kort eller scrapsidor, eller läsa om någons problem att välja svenska sånger till en "svensk-grupp" i Canada, ABBA och Carola och sen vad mer?, eller.... Ja, ni kanske fattar. Men det är så roligt.

(Daniels kommentar var just: "Otroligt vad folk fläker ut sig!" Och ja ibland kanske det går till överdrift. Men å andra sidan kan jag sitta här och glädjas över att en kvinna nånstans i världen äntligen fått ett positivt grav-test efter många års längtande. Det hade jag ju inte kunnat gjort annars. :))

Jag måste nog lägga till några fler länkar i min egen länklista för att spara mig lite tid. Som det nu är så måste jag först klicka på nån av mina egna länkar och sen vidare för att hitta mina favvosar. Ja, så får det bli.

Håll till godo att klicka på några fler av mina bloggar jag läser nu och då. (Alltså klicka på valfri länk under rubriken "Andra som bloggar".) Och nej, de står inte i någon inbördes ordning, utan bara på måfå allteftersom jag lagt till dem. (Något jag själv brukar undra över när jag ser andras länklistor.)

Inga kommentarer: