söndag 25 maj 2008

Grattis på Mors Dag

Alla mammors alldeles egna dag! Vilken lycka och glädje. Och eftersom det är min blogg får jag helt subjektivt lägga upp en bild på mina små sötnosar som uppvaktade mig med frukost, teckningar, sång, pussar, kramar och kärlek.


Den bästa kommentaren idag, som kom helt spontant och utan tanke:

"Benjamin, gå till mamma så ska du få en ny blöja. Äsch, javisst ja'! Det är ju Mors Dag. Kom, Benjamin så går VI och byter blöja."

Tack, mannen. ;)

Hoppas att alla mammor fick all den uppskattning och kärlek som de alla förtjänar! Krama din mamma!
(Tack A, för bilden!)

2 kommentarer:

Unknown sa...

vilken bra bild!
Tack för idag, det var hur trevligt som helst att ses.
fina barn, fin familj och du jag gillar din brorsa mer än nånsin =)

kram

AL sa...

Rena rama Madicken och Lisabeth och lillebror! Söta!