fredag 9 maj 2008

Sova bör man...

Medan jag väntar på att dagen ska gå och budgivningen bli klar (än så länge går den mycket bra!!) vill jag bara annonsera vinnaren i sovställnings-tävlingen vi tydligen har här hemma.

Vi har två goda kandidater, men har enats om en vinnare och ett hedersomnämnande.

Hedersomnämnande:

Observera vinkeln mellan huvud och mage!

På en god andra plats hamnar denna ställning:

Observera även långfingret och pekfingret mot väggen!

Men på en odiskutabel första plats hamnar denna ställning:

Observera kudden ÖVER huvudet!
Det är så fantastiskt att man ens kan fortsätta sova i denna ställning att det krävs ett till kort. Och jag lovar att hon sover på riktigt.

Själv föredrar jag att sova I min säng, PÅ min kudde, UNDER täcket. ;)

4 kommentarer:

PERNILLA sa...

åh vad roligt!!!! du skulle starta en blogg med bara roliga sovställningar. jag har ett par att bidra med. lycka till med budgivningen.

Mor sa...

Vilka härliga barnbarn!Tack för bilderna och allt roligt du skriver.Mor

Rebecca sa...

Underbara sovställningar, otroligt att man ens kan sova så. I vår familj går en sovställning i arv. Hoppas pengarna fortsätter rulla in under dagen och att ni kan fira i kväll!

Mikaela sa...

Ha ha, vilka sköna foton!