torsdag 31 januari 2013

Planer smids

Här hemma råder full aktivitet inför köpandet av JB-biljetterna. Pappan har i sin godhet ringt Globen och kollat läget. Man kan köpa biljetter på ticnet-ombud också! Fyra möjliga i Stockholm. Och även i Gävle där vi har medkumpaner. Spänningen är total hos tjejerna. Och hur de överhuvudtaget ska kunna sova en blund för mig är en gåta. Och även för dem.

Kl 0330 går bilen till utvalt ställe. Kan ju inte avslöja här vilket det blir. Man vet aldrig hur många JB-fans som läser den här sidan. Mwoahahaha!

Och ja, det är TUR att de har en sån underbart snäll pappa. Känner inte många som skulle göra detsamma. Eller det kanske jag visst gör, vad vet jag.

Telefonerna är laddade (deras också, för de kan ju ringa i kön!), datorerna redo. Kl 1000 smäller det. Big time.

Kan jag bara säga en sak till angående detta: Fatta vad Justin måste jobba!!! En världsturné är väl ingen liten sak från början. Man antar ett ganska tufft schema är lagt från början. Vet ni hur många extra-konserter killen satt in? Trettio stycken! Fattar ni? Så många arenor är redan utsålda att de lägger in 30 spelningar till. Visst, fanns det med i planeringen från början. Men ändå. Galet många.
Och visst, det är väl inte direkt synd om honom. Han tjänar säkert miljoner flera gånger om etc, etc. Men det är nog rätt mycket jobb också. Kan inte vara bara lättförtjänta pengar.

Bäst jag går och sover nu. Kan ju inte vara trött på jobbet imorgon.

Inga kommentarer: