tisdag 5 februari 2013

Blogginlägg på 8 minuter blankt

Väldigt snart är kl 22.00. Närmare bestämt om 8 min. Vad ska jag skriva?? #blogg100 tillåter ju inga "missar"...

Jo, jag vet. Jag har haft en riktigt "hinna ikapp"-dag. UNDERBART, är bara förnamnet. Finns det något bättre än att få iväg alla de där eländes blanketterna, ringa de där samtalen, fixa med banken, fixa undan posthögen, vara i fas helt enkelt? Jag tror inte att mycket slår den känslan. Är lite före istället för efter, om ni fattar. Inte mycket, men mer än igår.

Imorgon är säkert någon sjuk eller nåt sånt, så ordningen återställs till att jag är ett steg efter istället för ett halvt före. Men jag är glad så länge det varar.

Hoppas att du har haft en bra dag. Tack och god natt.

(Jag hinner! Klockan står bara på 21.56. Puh!)

Inga kommentarer: